livetochkarleken

Alla inlägg under mars 2011

Av åsa - 22 mars 2011 20:46

- Ok, jag ser det framför mig: öppna ytor, stooora fönster,  ljusa väggar. Äkta trägolv, som avger en underbar förnimmbar trädoft i hela huset. När jag tittar ut genom ett av de stora fönstren med gammaldags spröjs upptill, möter min blick havet. Havsutsikt! Himmel (blå) och SOOL!! Jag hör avlägsen fågelsång.

Ömer ligger i hängmattan med lite kaffe i handen och läser bok. Ayla och Alisa ägnar sig åt stillsam lek. Och jag,, jag sitter i min sköna hammock på vår altan och LER. 


Med denna levande visualisering borde väl min dröm snart manifestera sig, eller vad tror ni:-) Ni får gärna visualisera tillsammans med mig, så går hela processen säkert snabbare;-D


Så vad gäller nu? Spara pengar, skaffa jobb, lära sig att uppskatta de enkla sakerna i livet (att snåla alltså):-D!

Vem behöver HANDLA liksom?? Inte jag varje fall (svälj) Det finns väl ändå inget som går upp emot en enkel promenad bara, eller en egen liten picknick,, nä exakt,,,det gör det ju inte!

Å knäckebröd är ju faktiskt riktigt gott! ;-D 


Jag kanske ska lägga till i min visualisering att jag vinner på triss, ja, så gör jag!


Kramar från mig

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards