livetochkarleken

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Hus

Av åsa - 14 januari 2011 21:52


Äntligen har lillfian somnat, och jag kan på ALLVAR börja ägna mig åt mitt fredagsmys  

Jag fortsätter drömmeriet där jag slutade sist, och spanar in husläget i trakterna, och nästan direkt hittar jag mitt drömhus (fan också)! Jag blir ju så himla sugen att jag tror jag döör! Såååå FINT var det! Ute på landet, ligger precis brevid en hästhage, natur,,, stöööön... Jag lovar, hade Ömer sagt, "ok, vi slår till NU", då hade jag nappat DIREKT! Vadå, pengar och jobb,, varför??   

Suck, ja, det dyker väl upp fler drömhus längre fram på vägen när läget är mer rätt, efter mammaledighet och när man börjat jobba.Kram på er, nu ska jag titta på en film  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 22 mars 2011 20:46

- Ok, jag ser det framför mig: öppna ytor, stooora fönster,  ljusa väggar. Äkta trägolv, som avger en underbar förnimmbar trädoft i hela huset. När jag tittar ut genom ett av de stora fönstren med gammaldags spröjs upptill, möter min blick havet. Hav...

Av åsa - 22 februari 2011 22:41

Här nedan kommer en artikel skriven av Sanna Ehdin, min idol:-))   En näringsbrist kan även ha rent fysiologiska orsaker, det vill säga att man äter otillräckligt eller att maten inte innehåller tillräckligt med näring. Men vad innebär det för kr...

Av åsa - 22 februari 2011 22:36

En skrämmande artikel skriven av Sanna Ehdin om hur våra barn påverkas av bl a kosten och stressen o ch brist på vitaminer och mineraler i dagens samhälle...   Barnen drabbas hårtI dag har vi fått en hel generation som har vuxit upp med ”de...

Av åsa - 22 februari 2011 22:27

  En artikel av Sanna Ehdin Välj mat som stressar eller läker Matkrönika till Axfood, våren 2003 Två av tre svenskar är trötta eller stressade. Många lider av diffusa stressymtom som kronisk trötthet, koncentrationssvårigheter, magproblem ...

Av åsa - 22 februari 2011 21:45

Jag har insett mer och mer vilken viktig betydelse våra vitaminer och mineraler har för vår hälsa och vårt välmående. En vitamin som jag för tillfället är lite extra intressant är D-vitaminen. Här kommer ett stycke ur en artikel skriven av Sanna Ehdi...

Skapa flashcards